donderdag 6 juni 2013

Nog één keer..

En dan gebeuren er ineens veel dingen in je leven..
Leuke en minder leuke dingen..
En mijn pas gestarte blogje moest daar even onder lijden..

Maar niet dat ik een beetje op mijn gat gezeten heb hoor
Er is van alles gemaakt, gehaakt, genaaid en weer weggegooid
Maar de gelukte projecten zal ik met plezier plaatsen ;)

Ha, en vandaag won ik zowaar voor het eerst in mijn leven wat!
De give away van ikkeismooi !! Ben in mijn sas!

Allereerst deed ik het nóg een keer
Een omslagdoek haken
Voor Mams die zo gek is op groen
 
Even laten zien dan, ik onscherp en niet op mijn best :)
 
 
 
 
Okay, deze foto's had ik even moeten draaien.....
 
Verder WIP...
 
 
Maar daar later meer over..
 
Fijn om weer terug te zijn!!!
 

35 opmerkingen:

  1. oooohhhh, wat prachtig! heerlijk kleurtje en geweldig randje. en je staat er prachtig op. rokje ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige shawl! Zou je hem willen delen in mijn link party? Lijkt me supergaaf!
    Groetjes
    Barbara
    www.Busyfingersbusylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kleurtjes weer!! I kijk uit naar je andere haaksels...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. welkom terug! Super mooi die omslagdoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow.. wat een fleurige omslagdoek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat istie LEKKER!!!! Zit zelf ook weer heerlijk in een fijne "groene fase".
    Leuk weekend!XMir ( fijn dat je er weer bent)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig en zo lekker kleurig.
    Je had gezien dat je de give away hebt gewonnen bij mij zou je me je adres willen mailen dan kan ik het opsturen.
    Groetjes Ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sjaal, ik vind die rand zo mooi!! Veel plezier ermee!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very pretty !! Love the border and colors :) stopping by from Annemarie's link party.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous! Lovely!
    Kisses from Catalonia!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, that's very beautiful! I love the colors you used!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. onwijs te gekke stola! Je haakwerk heeft er niet onder geleden zo te zien, fijn om weer af en toe berichtjes van je zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, deze is mooi!! Ik ga je volgens, en deze omslagdoek staat nu al bovenaan mijn wishlist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. what pattern this shawl? love the color!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. So colorful and beautiful! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw super gaaf weer! Hoeveel bollen katoen gebruik jij eigenlijk voor zo'n gave omslagdoek?
    Groetjes Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een bolletje of 8 van Catania voor de basis, zeg maar.. voor de rand gebruik ik restjes :)

      Verwijderen
    2. Hij is geweldig je omslagdoek, welke groen heb je gebruikt en misschien domme vraag waar heb je het patroon vandaan?

      groetjes Arina

      Verwijderen
  17. Wauw wat een mooie omslagdoek!
    Leuk blog heb je. Ik ga je volgen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw die omslagdoek...prachtig en je kunt er heerlijk restjes in verwerken in zo'n prachtige rand,mag ik eens vragen waar je dit patroon vandaan hebt?Of kan ik het eventueel van je overnemen?Ik word hier overigens volger!Snap niet dat ik dit leuke blog nog niet eerder heb ondekt!;-)


    grtzzzz
    Angeline
    www.mijnplekkei.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtige kleuren,
    leuk blog leuke kids ik volg!
    groetjes Bathseba

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie omslagdoek! En wat een leuk blog, word helemaal vrolijk van al die kleurtjes!
    Ik zou ook wel graag willen weten waar je het patroon vandaan hebt, of kunnen we het van je overnemen?

    Groetjes Manja
    manjacreabea.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had je willen mailen, maar je mail-knop werkt niet. Vandaar dat ik het nog een keer zo probeer.
      Ik zou heel graag willen weten welk patroon je gebuikt voor de stola (en de gave rand). Ik wil er heel graag een voor mezelf en mijn moeder maken!

      Verwijderen
  21. Hoi, wat maak je prachtige omslagdoeken, ik ben er weg van!! Ben volger geworden...en mag ik je wat vragen?? Ben ook begonnen met een omslagdoek...van katoen. Gaat dat of is katoen te stug?? En een patroon, werk jij daarmee of haak jij echt alles vanuit jezelf??
    Groetjes en een gezellige dag, Mariken

    www.scrapcolour.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Net als alle anderen, ben ik heel benieuwd naar het patroon van deze prachtige omslagdoek.

    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi ben net begonnen met de basis van jouw onwijs leuke omslagdoek. Ik zou heel heel graag het patroontje van de rand willen,vind hem zo gaaf,ben nog niet zo heel erg bekend met haken. Wil ook graag je blog volgen, je bent een erg inspirerend en vrolijk enthousiaste haakster.Doedels Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow, wat vind ik je kleurtjes prachtig en die omslagdoek is werkelijk mooi zeg! Ik ga je volgen (Plattelandsmeisje volgt Vinexmeisje....) Mijn net gekochte Noorse wolletjes vind ik ineens minder nu ik deze kleurexplosie zie)
    Dag,Madelief.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi, via via kwam ik op je blog en viel als een baksteen voor je omslagdoek.
    Ben zelf een fan van omslagdoeken maar deze is echt gaaf.
    Ga je ook maar vragen ....het patroon, volgens mij vanuit en halve granny???
    Groetjes van je nieuwe volger, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Vraiment trés joli, autant les couleurs que le modèle, can we fin a pattern somewhere please ? Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Is er een patroon voor je groene omslagdoek ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Would love to get the pattern for the shawl please.

    BeantwoordenVerwijderen